TENNIS CAMP / Sommertennisskole - 2023

TENNISCAMP uge 27 2023.

Så er tilmeldingen til dette års Junior Tennis Camp åben.

Tennis Campen er åben for alle. Man behøver derfor ikke at melde sig ind i klubben for at deltage. Så hvis man er på besøg hos familien eller bor i sommerhus, så er her chancen for lidt ekstra krydderi på ferien.

Hvad får du?
Intensiv, seriøs tennistræning og små turneringer, blandet med sjov og leg omkring i området.
Trænerteamet består af klubbens faste trænere suppleret med hjælpetræner.
Du får en T-shirt, der vil blive sørget for forfriskninger, frugt og saft/vand. Her hjælper et par frivillige fra klubben.

Hvor?
I tennisklubben på Møllebakken 40, 4400 Kalundborg

Hvad skal du have med?
En madpakke hver dag, drikkedunk, tennissko og ketcher. Eventuelt kan ketcher lånes i klubben. Tennisskoene må ikke have dybe profilsåler.

Hvem kan deltage?
Alle børn og unge fra 6 - 18 år, begyndere, mindre øvede eller øvede. Max deltagere 30.

Hvornår?
I Uge 27 fra mandag d. 03. juli til torsdag d. 06. juli 2023 kl. 10 – 15, alle fire dage.

Pris?
800 kr. Betales til klubbens konto eller MobilePay nr. 85640.
Tilmeldingsfrist og betaling er mandag 19. juni 2023.

Tilmelding - KLIK HER:

Møllebakken 40B, 4400 Kalundborg - email: kalundborgtennisklub@gmail.com