Voksne intro og træning til let øvede.

Kalundborg tennisklub tilbyder intro og træning til voksne let øvede spillere tirsdage fra kl. 18:30-20:00 på nedenstående datoer.

Der undervises i basale grundteknikker og for dem som måtte have interesse i at få rettet op på grundslagene.
Pulsen vil periodevis komme op ;-)

Der er træning med klubtræner Jan Sædder på følgende datoer:
- 30. april
- 07. maj
- 14. maj
- 22. maj
- 28. maj
- 04. juni
- 11. juni
- 18. juni
Forbehold for ændringer.
Ultimo juni aftales det videre forløb, som vil fremgå på forsiden af klubbens hjemmeside.

Det koster 30 kr. pr gang at deltage

Voksenintro 2024 for ikke medlemmer.

Målgruppe: Voksne begyndere – både mænd og kvinder over 18 år.
Har du lyst til at lære spille tennis, så kom og prøv tirsdag den 04. maj kl 17:15 til 18:15.
Har du spillet før og overvejer at komme i gang igen, så er du også velkommen.

Konceptet:
Fra Tirsdag den 30/4 og 4 tirsdage frem har du nemlig mulighed for at komme sammen med andre nye og prøve spillet.
Vi stiller baner, instruktør og ketsjere til rådighed.

Og får du lyst til at være medlem, så opretter vi særlige træningshold for nye, og har derudover en lang række aktiviteter, der både skal sørge for, at du bliver bedre til at spille, men også så du lærer andre at kende og får nogen af spille med.
Ideen er, at du får en måned til at vurdere, om tennis er noget for dig. Har du derefter lyst til at melde dig ind, så er du meget velkommen. Finder du derimod ud af, at tennis ikke er noget for dig, så siger du pænt tak for denne gang uden sure miner hos os.

Tidspunkter:
Det forløber sig over 4 uger med træning og introduktion til Kalundborg Tennisklub:
- Tirsdag den 30. apr kl. 17:15 til 18:15
- Tirsdag den 07. maj kl. 17:15 til 18:15
- Tirsdag den 14. maj kl. 17:15 til 18:15
- Tirsdag den 21. maj kl. 17:15 til 18:15

Vi har mange aktiviteter for alle spilleniveauer og aldre – fra yngste på ca. seks år og til spillere på over 80.

Vi sørger for, at du kommer til at spille og snakke med andre begyndere – og forhåbentlig møder du andre, som du har det sjovt sammen med. Vi planlægger også en “spil-sammen-aften” en hverdagsaften, så der bliver endnu større muligheder for at lære andre at kende.

Første mødetid og spille sted:
Tirsdag den 30. april kl. 17:15 – gerne lidt før.
Adressen er Møllebakken 40 B.

Her byder vi velkommen – og herefter er der træning.

Hvad koster det?
Den introduktions periode er gratis og der er låne ketsjer, hvis du ikke har en.

Hvis du mener, det er noget for dig, melder du dig ind i klubben og du kan tilmelde dig et videre trænings forløb de næste 4 uger.

Prisen for det videre forløb med træning og spil er 30 kr pr gang.

Kontakt i tilfælde af spørgsmål:
Jan Sædder, mail: Kalundborgtennisklub@gmail.com.
Hjemmeside: www.kalundborgtennisklub.dk.

Juniortræning - Sommer 2024

Vi har følgende tider:

Hver tirsdag og torsdag kl. 16-17: Mindre juniorer

Hver tirsdag og torsdag kl. 17-18: Større juniorer

Der bliver aftalt nærmere, hvilke hold den enkelte skal deltage på